onsdag 27. januar 2010

I gang

Ja, så var bloggingen i gang. På ett eller annet tidspunkt må jeg få utløp for skrivekløen og mine små og store kommentarer til hverdag og .. ja, fest er det ikke så mye av, så kanskje jeg skal si helg?

Hverdagen - og de fleste helgene - er her på Bærums Verk og det er en topp plass for en familie som oss. Nå er vi nettopp ferdig med baderomsoppussingen og ser frem til at de neste 4 ukene går raskt slik at vi kan sette på varmen i gulvet. Det tar litt brodden av gleden over nytt bad at gulvet - og rommet - er ISKALDT, selv om det bringer minner tilbake til Korea-tiden. Nå har vi ikke de rålekre gummisandalene som koreanerne har ståenede utenfor baderomsdøra, men en matte på gulvet gjør også susen.



Katten Leo, som normalt elsker å være på badet, tripper over gulvet omtrent på samme måte som han gjør ute, der han stopper for hver annet skritt og rister på labben før han går videre.



Katta Louise har forresten vært på ekspedisjon på vaskerommet og skremte omtrent livskiten ut av meg der hun raste ned to av de 4 kassene vi har til skittentøy. Jeg var alene hjemme og halvsov foran TV'en. Det var et sinnsvakt brak. Katta var passe flau, som seg hør og bør, og jeg våknet nok til at jeg fikk med meg Nytt på Nytt. Aldri så galt...



Nåvel, denne bloggen blir nok om både det store og det små, det personlige og det faglige - helt garantert at jeg må si noe om kvalitet på ett eller annet tidspunkt. Jeg ser heller ikke helt bort fra at noe blir på engelsk.

1 kommentar: