mandag 20. april 2015

Ny giv på bloggen

Da har jeg bestemt meg for å forsøke å blåse liv i bloggen min. Det har blitt noen år siden sist innlegg, men jeg skal forsøke å være mer aktiv, med et innlegg en gang i uken eller mer. Har blinket meg ut fire områder jeg vil blogge om:

1. Profesjonelt 

Mitt fag er kvalitetsledelse og jeg har mange tanker og ideer om både det teoretiske og praktiske innenfor tema. Jeg opplever mye spennende også, som styreleder i NFKR og som fagleder i Statoil som jeg skal dele på bloggen. Mange innlegg her vil bli på engelsk.





2. Kreativt

Jeg har mine mange prosjekter med strikkepinner og heklenål. I tillegg hender det jeg finner frem perlene og pusler med dette. Jeg er også glad i å lage mat, så jeg ser ikke bort fra noen blogginnlegg om mat.









3. Fysisk

Når jeg trener så og si hver dag så er det stadig fine opplevelser som kan deles. Gleden i å danse zumba må oppleves, men jeg skal forsøke å formidle dette etter beste evne. Jeg har meldt meg på instruktørkurs! Der - nå er det sagt! I tillegg er det lite som slår en fin runde i skogen eller på fjellet med gode sko og musikk på øret (zumba-musikk, selvsagt). Her er det mange tanker som kommer og går og noe vil jeg helt sikkert dele også her.



4. Intellektuelt  


Jeg leser mye historiske bøker, både biografier og romaner. En brennende lidenskap for engelsk historie fra 1066 (da William Conqueror tok makten) til 1603 da Elizabeth I, the virgin queen, døde nesten 70 år gammel, er favorittperioden og her kan jeg fortelle små og store historier om samtlige konger og flere dronninger. Her er det mye som kan deles med de som er interessert.




I tillegg har vi jo vårt flotte hus i Hardanger, så se ikke bort fra at det blir ett og annet herfra - kanskje først og fremst i kategoriene Kreativt og Fysisk.


Jeg håper dere velger å følge meg! Første innlegg blir på området Fysisk om et par dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar